«پروژه سی، پروژه‌ای است که از 15 مرداد در کاخ سعدآباد آغاز می‌شود و فروش بلیت آن در دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی به شکل هم‌زمان انجام می‌شود.

«محمدحسین توتونچیان» مدیر برگزاری پروژه سی، درباره‌ی قیمت بلیت توضیحاتی ارائه داد:

پروژه سی، پروژه‌ای است که از 15 مرداد در کاخ سعدآباد آغاز می‌شود و فروش بلیت آن در دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی به شکل هم‌زمان انجام می‌شود. امیدواریم که بتوانیم در یک هفته آتی و بعد از عید فطر فروش بلیت را آغاز کنیم.

قیمت بلیت‌ها را از 25 تا 195 هزار تومان قرار دادیم. چیزی که در سال‌های اخیر شاهدش نبودیم و همه در جریان هستید که حداقل قیمت بلیت‌ها از 50 هزار تومان آغاز می‌شود و البته به واسطه هزینه‌های زیادی که برگزاری کنسرت دارد، اجتناب‌ناپذیر است؛ اما نگاه ما در این پروژه ، حمایت از جوانان و دانشجویان و کسانی بوده که ممکن بود قیمت‌های بالای بلیت به درآمد آنها فشار بیاورد و ما نخواستیم این اتفاق رخ دهد.

نگاهِ ما به ماهیت هنری کار بود و خواستیم این تفاوت را در این برنامه شاهد باشیم. چیزی که ممکن است در اذهان عمومی درباره‌ی کنسرت‌های فضای باز مطرح باشد، معمولاً با نارضتایتی از نوع چیدمان و قرار گرفتن صندلی‌ها همراه بوده است؛ اما ما به این موضوعات دقت کردیم و در نوع چیدمان و صندلی‌ها و شیبی که هر سالن استاندارد باید داشته باشد دقت کردیم و امیدواریم بتوانیم هیچ نقطه کوری نداشته باشیم و همه با رضایت خاطر، آرامش و یک خاطره خوب، برنامه ما را ترک کنند.